A Xiaomi még csak négy éves, de 2014 második negyedévében már több telefont adott el Kínában, mint ottani legnagyobb riválisa, a dél-koreai Samsung, illetve az Apple. A 15 millió eladott készülékkel a cég a kínai piac 14 százalékát fedi le; az eladások 240 százalékkal nőttek a tavalyi év második negyedévéhez képest.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.