Na, ilyen egy hatékony reklám

KULTÚRA
2014 augusztus 09., 12:46

New Yorkban a Broadwayen játsszák az Oroszlánkirály musical változatát. Egy jegy kb. 100 dollár ( 23 ezer forint). Az előadás marketingesei most nem óriásplakátot vettek, vagy tévéhirdetést forgattak, hanem leküldték az énekeseket a metróba, és mobillal felvették, ami történik. Eddig 3.6 millió ember látta ezt a videót.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.