Az üzenet szép meg nemes: a Lidl és a Procter & Gamble közös kampányában bárki, aki a következő két hónapban az áruházakban P&G terméket vásárol, termékenként 10 forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt. Két olyan ismert embert is felkértek a kampányhoz, akik szegénységből törtek fel: a tornász Berki Krisztiánt és Oláh Gergő X-Faktor győztest. És akkor lett hozzá ez a plakát. Nem is értjük, hogy ez most mi. (Kreatív)
Update: bárcsak minden ilyen félresikerült reklámügy ilyen megnyugtatóan rendeződne. Azóta megtudtuk, hogy a Kreatívra kikerült és ide átemelt verzió egy rosszul konvertált darab ( azaz valaki véletlenül cmyk-t küldött ki valahova, és az lett ilyen rgb), de hogy ez üzletekben nem fog ilyen furán kinézni.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.