Vajon mi történt ezzel a plakáttal?

pg_lidl

Az üzenet szép meg nemes: a Lidl és a Procter & Gamble közös kampányában bárki, aki a következő két hónapban az áruházakban P&G terméket vásárol, termékenként 10 forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt. Két olyan ismert embert is felkértek a kampányhoz, akik szegénységből törtek fel: a tornász Berki Krisztiánt és Oláh Gergő X-Faktor győztest. És akkor lett hozzá ez a plakát. Nem is értjük, hogy ez most mi. (Kreatív)

Update: bárcsak minden ilyen félresikerült reklámügy ilyen megnyugtatóan rendeződne. Azóta megtudtuk, hogy a Kreatívra kikerült és ide átemelt verzió egy rosszul konvertált darab ( azaz valaki véletlenül cmyk-t küldött ki valahova, és az lett ilyen rgb), de hogy ez üzletekben nem fog ilyen furán kinézni.

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.

Nélkületek nincs 444

Csak a 444 és a sajtószabadság ügye mellett elkötelezett olvasók támogatása teszi lehetővé, hogy alaposan tudjunk foglalkozni a legfontosabb témákkal.