A Magyar Nemzet szerint a tavaly februárban elindított a fővárost délről elkerülő új villamos vasútvonalra nincsen lóvé. A csak teherszállításra használt, kétvágányú, villamosított, 113 kilométeres vasútvonal Tatabánya és Cegléd között épült volna. A tervek szerint kínai pénzből kezdtek volna neki az építésnek, a Magyar Nemzet megkeresésére a Fejlesztési Minisztérium azt válaszolta, hogy pénzügyi konstrukció megtárgyalása a tervezettnél több időt vesz igénybe. A Kínai Fejlesztési Bankkal (CDB) folyamatosak a tárgyalások, és bíznak benne, hogy a következő hónapokban meg tudnak egyezni a függőben lévő kérdésekben. De EU-s pénzeket a 2014-2020-as időszakra a körgyűrű építésére nem kötöttek le. (MTI)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.