Íme 10 méregdrága Super Bowl-hirdetés, aminek nincs az égvilágon semmi értelme

sport
2015 február 02., 12:57
comments 57

Az éjjel lezajlott a 2015-ös Super Bowl, nyert a Patriots, de nem is ez a lényeg, hanem a tévéreklámok, amiket a meccs közben vetítettek. A mérkőzésnek rég vége, de a sok milliós költségvetésű hirdetéseken még legalább egy évig pörög a világ, és egymás után készülnek a toplisták: 5 legjobb, 10 legjobb, 20 legjobb, összes legjobb. De abba belegondolt már valaki, hogy még a legeslegjobbak sem jelentenek az égvilágon semmit?

Rájuk eresztettük a világhírű mesélős tesztet: melyiket hogyan mondaná el az ember társaságban, a saját szavaival, egyetlen bővített mondatban? Itt az eredmény, az egyes reklámokból levonható tanulságokkal együtt.

1. Bud Light

Csávó bemegy a kocsmába, érted, mondja neki a pincér csaj, hogy adok neked egy Bud Lightot, ha bármire hajlandó vagy, tudod az ilyen vizes elég szar amerikai sör, na mindegy, szóval a lényeg, hogy a csávó mondja, hogy oké, bármit megtesz, mennek a haverjaival, erre bekerülnek egy ilyen kurva nagy hangárba, ahol buli van, és élő Pacman, szóval hogy betesznek egy ilyen labirintusba, ahol menekülni kell a gombócok elől, tudod, a Pacman, ne mondd már hogy nem tudod, mi az a Pacman, beszarok, te hányban születtél?

Kódolt üzenet: ingyen sörért bármire képes vagy

2. T-Mobile

Szóval a Kim Kardashian, tudod, akinek az a hatalmas segge van, magyarázza, hogy a T-Mobile-nak van egy ilyen csomagja, hogy ha nem használod ki a mobil adatforgalmat, amit havonta fizetsz, akkor nem bukod a pénzt, hanem átviszik a következő hónapra, érted, így halmozódik, és akkor a következő hónapban is meg tudod nézni a Kim Kardashian seggét, most mindegy, kihagytam egy csomót, de ez a lényege.

Kódolt üzenet: ha ebben a hónapban nem nézted meg Kim Kardashian seggét, majd megnézed a jövő hónapban.

3. Budweiser

Csávónak, ilyen kemény amerikai fazon, baseballsapka meg minden, vágod, tipikus amerikai farmer, szóval csávónak van ez a tök aranyos kiskutyája, de elveszti, mennek az úton és kiugrik a kocsiból a kutya, na mindegy, és akkor kóborol a kutya, el van tévedve, jön egy farkas, beszarsz, de erre a lovak kitörnek az istállóból és elkergetik a farkast, és hazamennek a kutyával együtt, és akkor ott a csávó, és látja hogy jön a kutya meg a lovak.

Kódolt üzenet: ha elkóborol a kutyád, majd előkerül

4. BMW

Szóval az van, hogy van egy ilyen retro berendezett tévéstúdió és a tévések így a műsorban dumálnak, mittomén kilencvenes évek közepe, retróra van megcsinálva, és akkor kérdezi hogy mi az az internet és tökre nem tudják, aztán vált, érted, előremegy az időben, és ugyanaz a két tévés, a csaj meg a faszi ülnek az új BMW-ben és azt se értik, szóval érted, ugyanúgy nem értik a kocsit, mint ahogy régebben azt se értették, mi az az internet.

Kódolt üzenet: aki hülye, az hülye is marad

5. Mercedes

Nyúl meg teknős versenyt fut, vágod, mint a mesében, csak ilyen vicces rajzfilmnek van megcsinálva, erdei állatok meg minden, kezdenek futni, persze a nyúl vezet, a teknős le van maradva tökre, de véletlenül pont van az erdőben egy Mercedes gyár, ja persze, véletlenül, na mindegy, a lényeg, hogy a teknős beszáll egy Mergába és simán lenyomja a nyulat, nyúl meg csak néz, érted, megszívja a végén.

Kódolt üzenet: az autó gyorsabb, mint a nyúl.

6. Mophie

Na ez kurvajó, aszem a legjobb az összes közül, szóval ilyen armageddon van, nagyváros, mittomén, mondjuk New York, de tök jól meg van csinálva, és akkor a lényeg, hogy ilyen teljes fejetlenség, mindenki rohangál összevissza, kocsi elüti a csávót, minden felrobban, szóval totál apokalipszis, érted, és akkor a végén kiderül, hogy az egész azért van, mert az istennek lemerült a telefonja, érted, egy ilyen feka csávó az isten, de lemerült, és akkor nem tudja irányítani a világot.

Kódolt üzenet: ha lemerül a telefonod, nem tudod használni.

7. Kia Sorento

Na ezen beszarsz, a Pierce Brosnant kasztingolják egy reklámhoz, tudod aki a James Bond volt, és a reklámos faszi magyarázza neki, a Pierce Brosnannak, hogy miről szól majd a reklám, és akkor a Pierce Brosnan mindig bemondja, hogy itt tuti valami akciójelenet lesz, érted, azt hiszi, hogy ilyen James Bond-os akcióreklám lesz, meg dönget ezerrel a hóban a kocsival, de kiderül, hogy csak egy sima béna reklámfilm lesz, amiben csak megy a hóban a kocsival, de ilyen tök lassan, és a végén odaér egy házhoz, de az se robban fel, hanem ott egy nő.

Kódolt üzenet: nincs.

8. Nationwide

Az az indiai csaj, biztos tudod, ne hülyéskedj, aki az Office-ban is szerepelt, tudod melyik, na, oké, lehet hogy nem indiai, na mindegy, szóval végig azt hiszi, hogy láthatatlan, mert senki le se szarja, megy az utcán, érted, de le se szarják, aztán van egy étterem, és ott ül a Matt Damon, tudod melyik az a Matt Damon, és a csaj azt hiszi, hogy a Matt Damonnak is láthatatlan, szóval hogy ő se látja, de a Matt Damon tökre látja, és elhajtja a csajt.

Kódolt üzenet: Matt Damon.

9. Turbo tax

Ilyen kalózcsata van, mondjuk elég szarul van megcsinálva, látszik hogy stúdió, elég béna, mindegy szóval kalózok és akkor jönnek a katonák, és kiderül, hogy a kalózok az adózás ellen lázadnak, szóval hogy nem akarnak adózni vagy mi, de akkor a katonák mondják nekik, hogy de mi lenne, ha ingyen be lehetne nyújtani az adóbevallást, és akkor a kalózok simán mondják, hogy oké, és akkor így ezzel van vége kábé.

Kódolt üzenet: el kellett költeni egy valag pénzt statisztákra.

10. McDonald's

Ezt tuti láttad, ne mondd, hogy nem láttad, szóval bemész a Mekibe, és akkor nem kell fizetni, hanem mondják hogy mittomén ölelj meg valakit vagy táncoljál, és akkor ingyen van a sült krumpli, szerintem fasza, bár ha lenne ilyen Pesten, én tuti nem ölelgetnék senkit, egy sült krumplért nem csinálok hülyét magamból, jó mondjuk Big Mac menü az más.

Kódolt üzenet: ingyen sült krumpliért bármire képes vagy.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.