Wittinghof Tamás polgármester már többször tiltakozott az útdíj miatt, mert több lett az autó a matricamentes Budaörsi úton azóta, hogy az M1-M7 kivezetőjének használatáért is fizetni kell. Először elsötétítést ígért, aztán összekapott Tasó Lászlóval, az útdíjrendeletet kidolgozó Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkárával.
Most azt írta ki a Facebookra, hogy:
„Elkészült a forgalomszámlálás: napi 2-3 ezerrel több autó halad át Budaörsön, mióta fizetős lett az M1/M7 közös bevezető szakasza! Átlagosan 15 százalékkal növekedett meg a forgalom a Budaörsöt átszelő főútvonalon, de vannak szakaszok, ahol 35 százalékkal többen autóznak mint két éve. Az önkormányzat megbízásából ugyanaz a cég és ugyanazon pontokon végezte a forgalomszámlálást. Holnap reggelre elkészül a sajtóközlemény.”
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.