A Coca-Cola logó nélküli dobozzal hozná el a békét a Közel-Keletre

gasztronómia
2015 július 10., 06:24

Speciális, Naomi Klein-i értelemben is érdekes megoldással próbálja felhívni a figyelmet a világ legnagyobb üdítőgyára arra, hogy jobb a világ, ha nem címkézünk fel benne mindent, legalábbis az embereket.

cola

Ezért a Ramadan idejére a Coca-Cola egy dubaji reklámcéggel együttműködve olyan dobozokat dob piacra, amiről hiányzik a híres logójuk, cserébe egy felírat virít rajta: a címkék az üdítőknek, és nem az embereknek vannak. (TIME)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.