A tavaly novemberben aláírt vállalkozói szerződés részhatáridői szerint április végére kellett volna végezni a második építési szakasszal, amiben a metrókijárat épületének szerkezetépítési, a támfalépület és az új gyalogoshíd mélyalapozási munkáinak kellett volna befejeződnie, és meg kellett volna épülnie a Combino végállomásának is.
Ez csak mostanra jött össze úgy, ahogy, de szeptember közepére már a harmadik szakaszt is be kellene fejezni, de ahhoz egy hónap alatt kellene végezni 140 napnyi munkával, ami nem valószínű, hogy sikerülni fog – írja a Népszabadság. Addigra kéne meglennie ezeknek:
A lap szerint a Széll Kálmán tér felújítására 440 napot kaptak a kivitelezők, pedig a BKK eredetileg 2 évvel számolt, de az nem fért volna bele a felújításra kapott EU-s és állami támogatások határidejébe, mert ezekkel legkésőbb 2016 elején el kell számolni.
A BKK szabhatna ki kötbért, de a Népszabadságot nem tájékoztatta erről.
A BKK a KÉSZ Építő és Szerelő Zrt. és a WIS Holding Zrt. alkotta konzorciummal szerződött, és 5,3 milliárdért vállalták a munkát.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.