Széles Gábort és Szaniszló Ferencet kitiltotta Ukrajna

Széles Gábor magyar üzletember mint az Echo Televízió tulajdonosa, Szaniszló Ferenc, a tévé műsorvezetője, valamint Gyöngyösi Márton jobbikos parlamenti képviselő és Szaniszló Adrienn, a párt frakciójának külügyi munkatársa is felkerült arra a listára, amit Ukrajna állított össze. Erre azok kerültek fel, akiket kapcsolatba hoztak az "Oroszország, illetve más, a Krím elfoglalásával és a Donyec-medencei agresszióval összefüggésben".

A listán összesen 105 jogi és 388 magánszemély van, újságírok, krími, illetve kelet-ukrajnai szakadár vezetők, a Kremlhez közel álló politikusok. Széles és Szaniszló listás helye azt bizonyítja, hogy az urkánok nézik az Echo TV-t.

Gyöngyösi Márton és Szaniszló Adrienn választási megfigyelőként részt vettek tavaly novemberben a kelet-ukrajnai szakadár területeken megtartott választásokon. A listán szereplő magánszemélyek nem léphetnek be Ukrajnába. (MTI)

Nélkületek nincs 444

Csak a 444 és a sajtószabadság ügye mellett elkötelezett olvasók támogatása teszi lehetővé, hogy alaposan tudjunk foglalkozni a legfontosabb témákkal.