A HG360 Reklámügynökség még két éve forgatott imázsfilmet Magyarországról a Magyar Turizmus Zrt. megbízásából. A másfél perces klipp azóta nyert már díjat Sanghajban, egy turisztikai vásáron, a cannes-i Corporate Media and TV Awardson és a berlin Tourism Media Award díjkiosztóján is.
Most bezsebeltek egy újabb elismerést: a kolumbiai Medellínban az ENSZ Turisztikai Világszervezete a legjobb európai turisztikai imázsfilm elismerését adta a videónak.
A HG360 Rogán Antal szomszédja és jóbarátja, Csetényi Csaba és Krskó Tibor tulajdonában van. A készülés évében a cég 236 millió forint értékben szerződött a Magyar Turizmus Zrt.-vel, és úgy fest, nem hiába.
Azóta a HG360 az egyik legjobban fekvő médiavállalkozás lett a kormánynál, nemrég az általuk vezetett konzorcium befért a Nemzetközi Kommunikációs Hivatal 25 milliárdos tenderének három kiválasztottja közé.
A reklámügynökség közleménye szerint "a HG360 országimázsfilmje szakítani kívánt az elmúlt évtizedek fáradt és hamis sztereotípiáival és Magyarország vonzó, változatos arcát kívánta bemutatni."
(MTI)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.