Olcsóbb lesz a Fructis

gazdaság
2015 szeptember 24., 11:33

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta ellenőrizte a L'Oréal Magyarország Kft. reklámját, amiben Garnier Fructis Goodbye Damage termékeket népszerűsítik. A GVH szerint a L'Oréal nem megalapozottan használta reklámszlogenjét, ami szerint a sampon helyreállítja a töredezett hajat.

A hivatal előírta, hogy a cég nem használhatja többé a helyreállít szót ezekben a reklámokban.

Azt is előírták, hogy a fogyasztók részleges kompenzálására kedvezményes áron kínálja a Garnier Fructis Goodbye Damage duopackot - sampon, balzsam - a kiskereskedőknek, a vállalt információt hordozó csomagolással. A cégnek fogyasztói oktatási kampányt is kell indítania a hajkárosodásról, a hajápoló termékek megfelelő használatáról, és várható hatásairól.

A cég vállalta ezeket, ezért cserébe a GVH jogsértést nem állapított meg és bírságot sem szabott ki.

A GVH azt is értékelte, hogy a vállalkozás önként módosította kommunikációs gyakorlatát, és a kötelezettségvállalása útmutatás lehet a versenytársak számára kommunikációs tevékenységük alakításához.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.