Nemes Jeles László filmje meghódította a művészmozikat, a filmfesztiválokat, a plázákat, és végül az egész világot. Minden idők legsikeresebb magyar holokausztfilmje után két kézzel kapott a reklámszakma.
Ahogy azt a Minyonoknál vagy a Star Warsnál már megszoktuk, a fogyasztói társadalom bedarálja a magasművészetet. Nemcsak a kritikusok és a politikusok, hanem a marketingszakma is igyekszik minden bőrt lehúzni a legújabb magyar sikerről.
Sikerült megszereznünk a hamarosan felbukkanó Saul fia-termékek reklámfotóit. Ezekből világosan látszik, hogy hamarosan Saul fiába borul az ország, a csapból is ez fog folyni. És mi lesz itt még, ha majd az Oscar-díjat is behúzzuk? Mi nagyon szorítunk. Hajrá Oscar, hajrá Saul!
Most szólt egy kedves olvasónk, Szabó Istvánné, hogy az S. O. S. tej a sógoréknál már kapható a boltokban:
Egy másik kedves olvasónk, tonhalkepucimbalmos pedig a körúton lőtt egy Saul fiás mackónacit:
(A szöveget Ács Dániel és Herczeg Márk írták, a képeket Kiss Bence készítette.)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.