Tarlós István pénteki sajtótájékoztatóján bejelentette, hogy Budapest továbbra is önállóan szervezi a főváros idegenforgalmát. Majd hozzátette, hogy az állammal szorosabban együtt fognak működni.
Tarlós kiemelte, hogy Magyarország gazdasági össztermékének 8,8 százaléka származott a turizmusból 2013-ban, a cél pedig az, hogy ez az arány 12-15 százalékra emelkedjen, amihez egységes turizmusstratégiára van szükség.
A kormány februárban jelentette be, hogy létrehozzák a Nemzeti Turisztikai Ügynökséget, ahol egy helyre koncentrálnák a turizmussal kapcsolatos erőforrásokat.
Tarlós bejelentette, hogy várhatóan május 10-én adják át a fonódó villamost a kész Széll Kálmán térrel együtt.
A villamos lánchídi alagútja március 14-én kész lesz, ettől kezdve ezen a vonalon folyamatos lesz a forgalom.
Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettes bemutatta a főváros új logóját. Erről elmondta, hogy Budapestnek nemzetközileg is jól artikulálható és hiteles márkastratégiára van szüksége, amelynek része egy jól felismerhető új logó is.
A klasszikus elemeket megjelenítő, két oroszlánt, a város címerét és a szent koronát ábrázoló logó tervezésekor a hagyományok mellett a modernitás is szempont volt. Szalay-Bobrovniczky bejelentette azt is, hogy Budapest új szlogenje:
(MTI)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.