A világsajtó is felkapta a fejét a jegybanki közpénzorgiára és a VS ügyére

media
2016 április 26., 2:50
comments 230
photo_camera AFP PHOTO JOHN THYS

Financial Times a cikke címében is azt emeli ki, hogy

magyar újságírók mondtak fel lapjuk jegybanki támogatása miatt.

Idézik Kósa Andrást, a vs-nél hétfőn felmondott újságírót, aki elmondta, senki nem szólt bele a szerkesztőség életébe, de a nyilvánosságra került hírek súlyosan ártottak a lap megítélésének. "Az összeg meglepően nagy volt, és súlyos etikai kérdéseket vet fel, hogy ennek elnyeréséért nem volt nyilvános verseny" - mondta a lapnak Kósa.

Egy tucat magyar újságíró felmondásáról ír az ABC News is.

A Bloomberg és a Reuters pedig arról számolnak be az ügy részletei mellett, hogy az ellenzék szigorú vizsgálatot és a Magyar Nemzeti Bank vezetőjének lemondását követeli.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt