A VS volt főszerkesztője szerint Szemerey Tamás tulajdonosként tárgyalt vele a lap szerkesztőségében

A csütörtökön megjelenő Magyar Narancs részletesen feltárja a vs.hu három éves történetét, és ehhez a cikk online ajánlója szerint megkeresték Kerényi Györgyöt, a portál első főszerkesztőjét is. Kerényi nem akart nyilatkozni, de azt megerősítette a hetilap kérdésére, hogy

"Szemerey Tamás valóban járt a szerkesztőségben, és akkor tulajdonosként tárgyalt és beszélt vele."

Szemerey Tamás. Forrás: napi.hu.

Szemerey Tamás, akiről évek óta cikkeztek, hogy a háttérből tulajdonolja a VS-t és az Origót kiadó New Wave cégcsaládot, közleményben tudatta, hogy nem birtokolja a vállalatokat. De erre természetesen csak azok után került sor, hogy néhány hete kiderült: az MNB-alapítványok több mint 500 millió forint értékben tömték ki a VS kiadóját.

A cikk szerint Szemerey a 2014-es országgyűlési választások előtt járt a szerkesztőségben, és ezt újságírók is megerősítették. Összesen "tucatnyi volt szerkesztő, alkalmazott és újságíró" szólal meg a cikkben, akik

"egybehangzóan állítják, hogy a cég tulajdonosa nem más, mint Szemerey Tamás milliárdos, Matolcsy György unokatestvére."

Az is Szemerey szerepvállalalására utal, hogy a Narancs által megszerzett tulajdoni lap szerint a VS későbbi, Klauzál utcai szerkesztősége és a New Wave székhelye is a kecskeméti MAVA Kft.-hez tartozik, amely Szemerey Bertalan, Gergely és Zoltán közös tulajdona.

Mi itt szedtük össze azt a hat pontot, ami alapján egyébként is elég nyilvánvaló a kapcsolat Szemerey és a lapcsalád között. (Magyar Narancs)