Kirúgták Szaniszló Ferencet az EchoTV-ből

2016 június 2., csütörtök 15:00
472

Éppen két évvel azután, hogy Sáling Gergő kormányzati nyomás miatt távozásra kényszerült az Origo főszerkesztői székéből, felmondtak Szaniszló Ferencnek, az Echo TV Világ-Panoráma című összesküvéselméleti szakmagazinjának műsorvezető-szerkesztőjének. Szaniszló kirúgásáról a Pesti Srácok számolt be, de nem tudták elérni Szaniszlót, és nem tudták kideríteni az sem, hogy mi volt a felmondás oka.

Az Echo TV Széles Gábor ufó- és összeesküvéselmélet-hívő milliárdos tulajdonában áll, és az év eleji adatok szerint a magyar tévénézők kb. 0,2 százaléka követi az adó műsorait.

Szaniszló volt Bayer Zsolt mellett az Echo TV másik meghatározó munkatársa.

Szaniszlótól exkluzív coub-válogatással búcsúzik a 444 szerkesztősége.


Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt