A TV2-nél landolt az Origó Lázár-gate utáni főszerkesztője

Pálmai L. Ákost azt követően nevezték ki az Origó főszerkesztőjének, miután Sáling Gergőnek politika nyomásra távoznia kellett a lap éléről. Pálmai tagadta, hogy a politika beleszólt volna a döntésbe, ezt akkor a „változó médiafogyasztási szokásokkal” magyarázta.

Pálmai L. Ákos : Fotó: Facebook

Miután a Száraz István tulajdonában álló New Wave Média Kft. december közepén megvette az Origo Média Zrt.-t a Magyar Telekomtól, új főszerkesztőt is vittek a laphoz, így Pálmainak márciusban mennie kellett.

A hvg.hu megtudta, hogy mostantól a TV2-nél a Tények Extrát főszerkesztheti majd, ahová a Tények napi trash híreitől elkülönülő, hosszabb riportosabb anyagok kerülnek. Ebben a részben nemrég külön anyagot szenteltek Soros György magánéleti ügyeinek is, ráadásul még az is kiderült róla, hogy csóróbb Mészáros Lőrincnél is.