Csakhogy ez már a szerkesztett változat, amiben egyszerűen csak megköszöni a cipőt az adidasos barátainak, és elmondja, mennyire imádja azt.
Az eredeti posztban viszont látszott valami más is. A köszönetnyilvánítás előtt oda volt írva az is:
"Naomi, oda tudnád írni azt, hogy:"
- majd itt következett a köszönet.
Nem túl nehéz kitalálni, hogy mi történt. Naomi Campbell a reklámügynökségtől megkapta, mit írjon ki, majd véletlenül az egész üzenetet bemásolta. Így a kép, ami eredetileg arról szólt volna, hogy egy híresség látszólag önszántából és lelkesedéséből mutogatja kedvenc termékét, annak újabb bizonyítéka lett, hogyan verik át követőiket az önmagukból szendvicsembert csináló hírességek a közösségi médiában.
Azzal ugyanis, hogy nem mondják meg, amikor épp az adott sörért/sportcipőért/akármiért lelkesednek, azért ők pénzt kapnak, éppen ezt csinálják. Volt is már olyan Instgagram-híresség, akinek annyira elege lett ebből, hogy inkább ki is szállt 600 ezer követővel a háta mögött.
Hasonló hiba másnál is csúszott már az álcázottan szponzorált posztba. Így persze azt sem zárhatjuk ki, hogy valójában a "hiba" is csak egy víruskampány része, hiszen így sokkal több emberhez jut el Naomi Campbell cipője. Például mi is írtunk róla, amit amúgy nem tettünk volna. (Mashable)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.