A kormány bevándorlásellenes plakátkampányára sorban csatlakoznak rá a különböző cégek. Micsoda őrületes, térdcsapkodós, agydurrantós brainstormingok mehettek az elmúlt időkben a marketingosztályokon?! Hogy lehet a kormányzat által totálisan leuralt reklámfelületeken érvényesülni? Két apokalipszist, terrort és nemi erőszakot ígérő üzenet közé hogy lehet elhelyezni egy fincsi gyümölcslevet vagy egy remek családi gépkocsit?
Reflektálnak. Ironizálnak. Idézőjelbe tesznek és lopnak.
Ezeket főzték ki a marketing boszorkánykonyháiban:
Persze nincs új a nap alatt. A kormány sem a saját kisujjából szopta az ötletet. Csak azt nem tudom, hogy innen:
Vagy a Fővárosi Állat- és Növénykerttől.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.