1 másodpercre felvillanó Paks-reklámokkal mossa át az agyadat a TV2

Andy Vajna kormánybiztos eximbankos hitelből vett propagandatévéje november 10-én (csütörtök) alig 1 másodpercre felvillanó reklámokat mutatott a nézőknek – írta meg a Forbes az olvasója videójával bizonyítva:

Két reklám között jelent meg az atomerőmű szó és az MVM felirat.

„November 10-én a tudomány világnapja alkalmából egész napos együttműködésünk volt az MVM Pakssal, melynek keretén belül pillanatreklám, más szóval sting megjelenések is voltak” – közölte a Forbesszal a TV2 sajtóosztálya.

Az nem lep meg, hogy a TV2 „újságíróinak” fogalmuk sincs az újságírói etikáról vagy a törvényről, de hogy a reklámosoknak sem, az meglepett.

A tudatosan nem észlelhető reklámokat ugyanis tiltja a 2008. évi XLVIII. reklámtörvény, amit idéz is a Forbes:

  • „tudatosan nem észlelhető reklám: olyan reklám, amelynek közzétételekor – az időtartam rövidsége vagy más ok következtében – a reklám címzettjére lélektani értelemben a tudatos észleléshez szükséges ingerküszöbnél kisebb erősségű látvány, hang- vagy egyéb hatás keltette inger hat”
  • „tilos a tudatosan nem észlelhető reklám”

Tehát ha valaki egész csütörtökön a TV2-t nézte, már sejtheti, miért szenvedett annyira Alex DeLarge a Mechanikus Narancs című filmben.

Az új idők új szavára hallgatva el is készítettem a Harcosok Klubja kormánykompatibilis befejezését: