Egy egészen apró lépést tettünk a reptéri vasút felé

Ha a jóisten is úgy akarja, 2017 szeptemberére eljut az engedélyezési tervig a ferihegyi reptérre több évtizede tervezett, de soha meg nem valósuló vasút.

A HVG írt arról a keddi kormányhatározatról, amely egy jó nagy kanyarral, Kőbánya-Kispest és Monor között vezetné az új vonalat. Azért kell nagy kanyar, mert a ma használt 2-es terminálhoz nem vezet vasút, és ezt máshogy nem tudnák megoldani.

Az új vonalhoz természetesen egy új állomás is kellene a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ráadásul olyan, ami ingajáratok fogadására-küldésére is alkalmas.

A kormányhatározat szerint Seszták Miklós fejlesztési miniszternek most azt kellene megvizsgálnia, hogy az építkezést és az üzemeltetetést hogy lehetne koncesszióba adni.

A 444 előrejelzése: SOK HŰHÓ SEMMIÉRT, AVAGY EGY ELŐRE MEGÍRT VÉGTELENBE HALASZTÁS KRÓNIKÁJA.

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.