A BKK Facebook-posztban közölte, hogy
összesen 78 jegy- és bérletkiadó automata fűtése mondta be az unalmast, és nem üzemel az extrém hidegben.
A cég szerint az üzemeltető minden szerelőjét kiküldi hétfő reggel a lefagyott készülékekhez, amiknek javítása egyenként félórába telhet, így jó eséllyel estére már mindegyik működőképes lesz.
A BKK mindenki arra kér, hogy ha
lefagyott automatával találkozik, jelentse a cég ügyfélszolgálatára, mert soron kívül foglalkoznak a problémával.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.