Azok, akiket zavar/idegesít/megijeszt, hogy óriás techcégek minden online lépésüket dokumentálják és tárolják, alighanem sikítófrászt kapnak az ötlettől, de azok számára, akik már belenyugodtak abba, hogy együtt éljenek ezzel, most egy egészen új felhasználási terület nyílik meg.
A New York-i divathétre időzítve jelenik meg a Google és a stockholmi divatmárka, a Ivyrevel közös projektje. A svéd cég mögött olyan támogatók állnak, mint a H&M vagy a Paypal, és a most létrehozott alkalmazás segít abban, hogy az online lábnyomunk alapján ruhát tervezzenek a számunkra.
A Data Dress egy androidos eszközökre elérhető alkalmazás segítségével gyűjti az adatokat, és összeállít egy portrét rólunk. Figyeli a tevékenységeinket, megtanulja, mit szeretünk csinálni, hova szeretünk járni, nézi, milyen idő van, és ebből készül aztán egy ruhakoncepció. A végén egy egyedi, a mi életünkre kitalált ruhatervet kapunk, amit aztán meg is rendelhetünk, 99 dollárért. (Entrepreneur)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.