A 444 kiharcolta az olcsó csirkét a magányos magyaroknak Valentin-napra

Néha a legváratlanabb ügyekben van kézzelfogható hatása egy újságcikknek.

Ma, hétfőn, 13:50-kor élesítettünk ki egy rövid írást, „Nagyon viccesen alázza meg a KFC a szingliket Valentin-nap alkalmából” címmel, ami arról szól, hogy a KFC kifejezetten a magányos/egyedül élő/szingli fogyasztóinak kedvéért spéci Valentin-napi akciót indított, miszerint minden kosaruk árából 20 százalék engedményt kapnak azok a szinglik, akik a végtelen magányosságukat azzal bizonyítják, hogy letöltenek egy kupont, és elviszik a gyorsétterembe. Csakhogy a kupon apró betűs részéből az derült ki, hogy az akció minden kosárra vonatkozik, kivéve az egyszemélyeseket. Nem egészen egy órával később, 14:48-kor futott be a postaládámba a KFC reakciója, a következő levél képében:

Kedves Laci!

XY Nándor vagyok a KFC Magyarországtól,

nemrég olvastuk a cikkedet, amely alapján azt kell mondanunk, a kritikád jogosnak mondható.

A szóban forgott akciót megváltoztatjuk, mostantól a kedvezmény az Egyszemélyes Kosarakra is vonatkozik, azokban az éttermekben, ahol kapható.

Ez az összeállításunk csak néhány KFC-ben elérhető, eredetileg ezért sem kapott helyet az akcióban.

Ilyesmit utoljára akkor éreztem, amikor még a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blogot csináltuk, illetve akkor, amikor egy rendszerváltástáji tüntetésen Mécs Imre arra próbálta rávenni a tömeget, hogy az ütemes „Vy-ta-u-tas Lands-ber-gis!!! Vy-ta-u-tas Lands-ber-gis!!!” skandálásban törjön ki.