A gyűlöletkampány megálmodója készítheti az új jegybanki kampányt

Média
2017 március 10., 11:39

Balásy Gyula cége tervezheti meg a Magyar Nemzeti Bank bankjegycsere programjának kampányát. A New Land Media Reklám Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. a megbízáson egy pénzügyi tudatosságot népszerűsítő program kommunikációs feladatainak elvégzésére is szerződött.  

A New Land Media ugyanaz a cég, mint amelyik 2015-ben megtervezte a  "Ha Magyarországra jössz..." bevándorlásellenes gyűlöletkampányt. 

Balásyval kapcsolatban az az érdekesség, hogy a médiapiacon ugyanúgy Habony Árpád, miniszterelnöki főtanácsadóhoz kötik, mint azt a Network 360 Reklámügynökség Kft. és Affiliate Network Kft. konzorciumot is, amelyet Csetényi Csaba vezet, és amely szintén elindult, de ezúttal veszített a nyílt tenderen. Eddig Csetényi cége volt a favorit a piacon, most mintha némi átrendeződés körvonalazódni.  

A New Land legutóbb decemberben nyert megbízást, írja a Menedzsment Fórum, akkor "Nemzeti Tengelysúly- és kapcsolódó ellenőrzéseket támogató hálózat kialakítása" projekt   kommunikációs és ügynökségi feladataira szerződött 400 millióért. (Menedzsment Fórum)

Kiemelt videóink

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.