A gyűlöletkampány megálmodója készítheti az új jegybanki kampányt

Média
2017 március 10., 11:39

Balásy Gyula cége tervezheti meg a Magyar Nemzeti Bank bankjegycsere programjának kampányát. A New Land Media Reklám Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. a megbízáson egy pénzügyi tudatosságot népszerűsítő program kommunikációs feladatainak elvégzésére is szerződött.  

A New Land Media ugyanaz a cég, mint amelyik 2015-ben megtervezte a  "Ha Magyarországra jössz..." bevándorlásellenes gyűlöletkampányt. 

Balásyval kapcsolatban az az érdekesség, hogy a médiapiacon ugyanúgy Habony Árpád, miniszterelnöki főtanácsadóhoz kötik, mint azt a Network 360 Reklámügynökség Kft. és Affiliate Network Kft. konzorciumot is, amelyet Csetényi Csaba vezet, és amely szintén elindult, de ezúttal veszített a nyílt tenderen. Eddig Csetényi cége volt a favorit a piacon, most mintha némi átrendeződés körvonalazódni.  

A New Land legutóbb decemberben nyert megbízást, írja a Menedzsment Fórum, akkor "Nemzeti Tengelysúly- és kapcsolódó ellenőrzéseket támogató hálózat kialakítása" projekt   kommunikációs és ügynökségi feladataira szerződött 400 millióért. (Menedzsment Fórum)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.