60 millióért népszerűsíti az úszó vb-t Hosszú Katinka
2017 március 17., 09:49
A Bors pénteki számában írta azt, hogy nem csak Gyárfás Tamás távozása, hanem hatvanmillió forint is motiválta Hosszú Katinkát, hogy a nyári budapesti vizes vb reklámarca legyen. A bulvárlap cikke után a világbajnokságot szervező cég, a BP2017 Nonprofit Kft. közleményt adott ki, amiben az áll, hogy
"Hosszú Katinka olimpiai, világ- és Európa-bajnok magyar úszónővel a BP2017 Nkft. reklámfilmben való szereplésre, reklámfelületekhez kapcsolódó fotózásra, social felületeken való szereplésre, rendezvényeken való részvételre kötött szerződést. A sajtóban megjelent szerződéses összeg nem fedi a valóságot, a szerződés 25 millió forintról rendelkezik."
(Index)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.