Eltűntek a cikkek az Origóról

Pontosabban a címlapon még ott vannak, ám ha az olvasó belekattint valamelyikbe, üres oldallal találkozik, sem a cikkek cím, sem szövegük nem látható, írja a Hvg.

Egy – feltehetően a – 444-ről és Soros Györgyről cikk jelenleg az Origo oldalán.

A kormánypropaganda szócsöveként használt Origót legutóbb a magyar Anonymus csoport hekkelte meg, amikor robotok által írt hozzászólásokkal spamelte tele a cikk alatti kommentszekciót azzal a szöveggel, hogy az oldal „vonszolja ki magát a kormánypártok végbeléből”.

Update, 23:17 – Visszatértek a cikkek az Origóra.