Az egész országból - például Budapestről, Csongrádból, Hevesből - arról számolnak be a 30-as számok tulajdonosai, hogy nem működik a telefonjuk: nem lehet hívni őket, és ők sem tudnak hívást kezdeményezni. Megkérdeztük a Telekomot, mi a hézag, amint válaszolnak, azonnal jelentkezünk.
UPDATE:
A Telekom nem válaszolt, de a cég képviseletében bizonyos Kitti a legfrissebb Telekom-poszt alá ezt kommentelte a Facebookon:
„Sziasztok! Elnézéseteket kérjük a kellemetlenségek miatt! Telekom mobil Előfizetőink jelenleg esetenként, területtől függetlenül hívásindítási problémát tapasztalhatnak. A hiba elhárítását kollégáink már megkezdték. További türelmeteket kérjük a javításig. Köszönjük szépen! ^Kitti"
UPDATE 2: válaszolt a Telekom:
„A Telekom mobilos ügyfelei jelenleg esetenként, területtől függetlenül hívásindítási problémát tapasztalhatnak. A probléma elhárítását kollégáink megkezdték. Ügyfeleink türelmét és megértését kérjük!”
UPDATE 3:
A hibát a cég közlése szerint délután fél 1-re sikerült elhárítani.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.