Újra nagy reklámkampányt indít a jegybank

A Magyar Nemzeti Bank 2014-ben rengeteg pénzt költött reklámra, akkor főleg a növekedési hitelt népszerűsítették a több mint 8 milliárd forintból. Azóta azonban a jegybank reklámköltései nagyon lecsökkentek.

Ennek a reklámszünetnek azonban most vége, az MNB ugyanis épp kiírt egy 1,5 milliárdos pályázatot a „fogyasztóbarát terméknek minősített lakáscélú jelzáloghitelek társadalmi megismertetése érdekében tervezett kommunikációs kampány lebonyolítására”. A jelentkezési határidő eredetileg május 4. volt, de ezt hétfőig meghosszabbították.

Hogy az utóbbi évek MNB-s reklámköltéseihez képest kiugróan drága tenderen ki nyert, azt még nem tudni, a Magyar Nemzet szerint azonban nem lenne meglepő, ha ugyanaz az érdekkör nyerné, ami a korábbi, kisebb pályázatokon aratott. Ez Balásy Gyula cége, a New Land Media Kft. Balásy az utóbbi hónapokban egyre csak nyer a kormányzati reklámpályázatokon, a vállalatai csak a Nemzeti Kommunikációs Hivatal közbeszerzésein 14 milliárd forintnyi megrendelést nyertek el, de a Schmidt Mária által vezetett, a Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítványnak is dolgoznak. (Magyar Nemzet)