Újra nagy reklámkampányt indít a jegybank

gazdaság
2017 május 25., 08:53

A Magyar Nemzeti Bank 2014-ben rengeteg pénzt költött reklámra, akkor főleg a növekedési hitelt népszerűsítették a több mint 8 milliárd forintból. Azóta azonban a jegybank reklámköltései nagyon lecsökkentek.

Ennek a reklámszünetnek azonban most vége, az MNB ugyanis épp kiírt egy 1,5 milliárdos pályázatot a „fogyasztóbarát terméknek minősített lakáscélú jelzáloghitelek társadalmi megismertetése érdekében tervezett kommunikációs kampány lebonyolítására”. A jelentkezési határidő eredetileg május 4. volt, de ezt hétfőig meghosszabbították.

Hogy az utóbbi évek MNB-s reklámköltéseihez képest kiugróan drága tenderen ki nyert, azt még nem tudni, a Magyar Nemzet szerint azonban nem lenne meglepő, ha ugyanaz az érdekkör nyerné, ami a korábbi, kisebb pályázatokon aratott. Ez Balásy Gyula cége, a New Land Media Kft. Balásy az utóbbi hónapokban egyre csak nyer a kormányzati reklámpályázatokon, a vállalatai csak a Nemzeti Kommunikációs Hivatal közbeszerzésein 14 milliárd forintnyi megrendelést nyertek el, de a Schmidt Mária által vezetett, a Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítványnak is dolgoznak. (Magyar Nemzet)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.