2,2 milliárdból reklámozta magát kormányközeli lapoknál az MVM

2017 május 26., péntek 16:58
56

Az LMP fordult közérdekű adatigényléssel az MVM-hez, hogy kiderüljön, mennyit költött reklámtevékenységre az állami cég. A párt pénteken publikálta a cég válaszát, amiből kiderült, hogy

az MVM saját maga reklámozására 2,2 közpénzmilliárdot költött kormányközeli médiumoknak 2016 eleje óta. 

Az összegzés szerint 

  • 1,163 milliárd forintot költöttek a Habony Árpád és Tombor András érdekeltségébe tartozó cégeknél. (Modern Media Group, Ripost Media, ATMedia)
  • A Rogán-szomszéd Csetényi Csaba cégénél, az Odexnél 352 milliót hagytak. 
  • Andy Vajna médiaportfóliójának (Radio Plus, TV2 csoport) 221 milliót fizettek. 
  • A Huth Gergelyhez köthető Insider Media és SA Day Insider Media 190 millió forintos számlát küldött. 

A kimutatás szerint jutott még 93 millió a Magyar Idők Kft.-nek, és 43 millió Bencsik András Demokratáját kiadó Artamondo Kft.-nek. 

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt