2,2 milliárdból reklámozta magát kormányközeli lapoknál az MVM

Média
2017 május 26., 18:58

Az LMP fordult közérdekű adatigényléssel az MVM-hez, hogy kiderüljön, mennyit költött reklámtevékenységre az állami cég. A párt pénteken publikálta a cég válaszát, amiből kiderült, hogy

az MVM saját maga reklámozására 2,2 közpénzmilliárdot költött kormányközeli médiumoknak 2016 eleje óta.

link Forrás

Az összegzés szerint

  • 1,163 milliárd forintot költöttek a Habony Árpád és Tombor András érdekeltségébe tartozó cégeknél. (Modern Media Group, Ripost Media, ATMedia)
  • A Rogán-szomszéd Csetényi Csaba cégénél, az Odexnél 352 milliót hagytak.
  • Andy Vajna médiaportfóliójának (Radio Plus, TV2 csoport) 221 milliót fizettek.
  • A Huth Gergelyhez köthető Insider Media és SA Day Insider Media 190 millió forintos számlát küldött.

A kimutatás szerint jutott még 93 millió a Magyar Idők Kft.-nek, és 43 millió Bencsik András Demokratáját kiadó Artamondo Kft.-nek.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.