
Tarlós István szerdán jelentette be, hogy a kormánybiztossal közösen felszólították a Galvani hidat és kapcsolódó útrendszerét építtető céget, hogy állítsa le a beruházás előkészítését, írja az Index. A főpolgármester úgy látja, hogy a tervezett Illatos úti levezetés ugyanis hátrányosan befolyásolja a fővárosi településszerkezetet és a fejlesztési lehetőségeket.
Hozzátette, hogy szerinte a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt. nem vette figyelembe a főváros településszerkezeti tervét, és az Illatos út felé tervezték a kapcsolódó úthálózatot.
Ugyanis a tervek szerint az Újbudát Csepellel összekötő Galvani híd miatt a Határ utat egy négysávos úttal bővítenék ki, vagyis a sínekkel együtt összesen nyolcsávos utat telepítenének a sűrűn lakott városrészbe.
Ez azt jelentené, hogy a plusz négy sáv miatt ki kellene pusztítani a Wekerle és a József Attila telepek közötti erdőt.
Az csepeli hidakhoz kapcsolódó útépítés eredetileg olimpiai projekt lett volna, de a kormány mégsem vonta vissza az olimpiai pályázattal együtt.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére a közelmúltban a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg felületeinken. Ebben közösségként együttes a felelősségünk, a mienk kiemelt. Amíg újragondoljuk a teendőinket, nem minden cikkünk alatt lehet kommentelni. Egyszersmind kérjük és köszönjük, ha nem csak szabályzatunk betűjének, de a szellemének betartása felett is segítetek őrködni.
Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.