A Pepsi nemrég bejelentette, hogy süteményízű kólával jelentkezik a japán piacon, de a cég ezután sem szállt le a dilivonatról: most bemutatták legújabb ízű üdítőjüket,
a sós karamellás Pepsit.
Az üdítőt egyelőre korlátozott példányszámban lehet kapni az amerikai piacon, és valamivel kevesebb cukor van benne, mint a sima Pepsiben.
A sós karamella terjedése a cukrászipar egyik legfontosabb jelenlegi trendje, világszerte egyre keresettebbek az ilyen ízesítésű fagyik, fánkok, kávék vagy csokik.
A Pepsi mellett egyébként a Coca Cola is folyamatosan új ízekkel kísérletezik, utóbbi nemrég Japánban dobott piacra egy csökkentett kalóriatartalmú, kávéízű üdítőt. (Hype Beast)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.