Helyre kellett igazítania az LMP-s Hadházyt minden alap nélkül mocskoló köztévének

A közszolgálati médiának már alig nevezhető MTVA-nak helyre kell igazítania azt a napokon át a kormányzatközeli magáncégek kezében lévő médiákkal együtt nyomott hazugságot, miszerint at LMP politikusa rendszeresen tanácskozást folytatna Simicska Ádámmal, Simicska Lajos fiával a Jobbikkal történő együttműködésről.

„2018. január 19. napján a https://www.hirado.hu/belfold/kozelet/cikk/2018/01/19/origo-alakul-a-simicska-hadhazy-romanc/ internetes címen megtalálható „Origó: alakul a Simicska-Hadházy románc” című cikkben valótlanul állítottuk, hogy Hadházy Ákos rendszeresen egyeztet Simicska Ádámmal az LMP és Jobbik együttműködéséről egy, az LMP egyik irodájához közeli étteremben.”

Titkos találkozók persze mindig vannak, csakhogy erről a történetről az elejétől fogva lehetett mindent kétséget kizáróan tudni, hogy színtista hazugság, mivel a az MTVA által is megfuttatott cikkekben, „leleplező” anyagokban egy teljesen nyilvános eseményt próbáltak titkos találkozónak beállítani.

A kamu sztori napokon át újra és újra felbukkant a Híradóban, az Origón, a Riposton és azokban a médiákban, ahol lekapcsolták a villanyt, és felkapcsolták a sötétséget.

November végén 476 újság, rádió, tévécsatorna és internetes oldal ajándékozta oda magát nemzetstratégiai közérdekből az új fideszes médiaalapítványnak, az eddiginél is jobban a kormány felé hajlítva a magyar nyilvánosságot.

A 444 nem közpénzből működik, és szerencsére senki sem tud bennünket a Fidesznek ajándékozni.

A hosszú távú, biztos működéshez viszont a te segítségedre is szükségünk van. Idén 50 millió forintot szeretnénk olvasóinktól összegyűjteni, 36 millió már összejött, ezt nagyon köszönjük!

Hogy elérjük a kitűzött célt, kérjük támogasd rendszeresen a 444-et!

Kapcsolódó
Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.