A Coca-Cola 125 év után piacra dobja az első alkoholos italát

gasztronómia
2018 március 7., 12:08
comments 77

A Coca-Cola azt tervezi, hogy Japánban piacra dob egy alkoholos italt. Ez azért nagy szám, mert a 125 éves cég történetében eddig még nem volt rá példa, hogy alkoholos italt gyártsanak. (Sajnos nem az előző 30 év egyik kedvenc magyar DIY-koktéljáról, a vörösboros kóláról [vbk] van szó.)

A Coca-Cola a Japánban egyre népszerűbb csúhai piacára akar betörni. A dobozos csúhai alapja a sócsú nevű égetett szesz, amihez jeget, szódát és aromaként gyakran citromot, grépfrútot, almát vagy umét adnak, és általában 3-8 százalékos alkoholtartalmú.

A japán Coca-Cola-részleg egyik vezetője, Jorge Garduno szerint ez egy szerény kísérlet arra, hogy kipróbálják magukat a hagyományos piacukon kívül, de nem valószínű, hogy Japánon kívül is árulnák az új terméket.

Egy kérdés maradt csupán: „Ala hablil halwalab Coca-Cola?(BBC)

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt