A Coca-Cola 125 év után piacra dobja az első alkoholos italát

gasztronómia
2018 március 07., 13:08

A Coca-Cola azt tervezi, hogy Japánban piacra dob egy alkoholos italt. Ez azért nagy szám, mert a 125 éves cég történetében eddig még nem volt rá példa, hogy alkoholos italt gyártsanak. (Sajnos nem az előző 30 év egyik kedvenc magyar DIY-koktéljáról, a vörösboros kóláról [vbk] van szó.)

A Coca-Cola a Japánban egyre népszerűbb csúhai piacára akar betörni. A dobozos csúhai alapja a sócsú nevű égetett szesz, amihez jeget, szódát és aromaként gyakran citromot, grépfrútot, almát vagy umét adnak, és általában 3-8 százalékos alkoholtartalmú.

A japán Coca-Cola-részleg egyik vezetője, Jorge Garduno szerint ez egy szerény kísérlet arra, hogy kipróbálják magukat a hagyományos piacukon kívül, de nem valószínű, hogy Japánon kívül is árulnák az új terméket.

Egy kérdés maradt csupán: „Ala hablil halwalab Coca-Cola?(BBC)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.