Az RTL cégcsoport bízik a magyar piacban, nem tervezik az RTL Klub vagy a portfólió más, fontos elemeinek eladását

Az Index megkérdezte a luxemburgi szekhelyű cégcsoport, az RTL Group csatorna magyar szárnyának, az RTL Klubnak a vezetését, hogy mik a magyarországi terveik. (Tekintve, hogy a Fidesz újabb kétharmadot harcolt ki magának, az RTL pedig a reklámadó felmerülése óta kormánykritikusabb hírekre váltott.)

Az RTL-től Oliver Fahlbusch kommunikációért és marketingért felelős alelnök – Bert Habets RTL Group elnök-vezérigazgató ősszel elhangzott szavait megismételve – azt válaszolta a lapnak:

„Nem futunk el. Maradunk.”

Fahlbusch azt írta, érthető, hogy a keddi sajtópiaci események után újból előkerült ez a kérdés, de ők hosszútávú befektetőként „bíznak a magyar piacban”, nincs tervben, hogy eladnák az RTL Klubot vagy a portfólió más, fontos elemeit. Fahlbusch azt mondta, továbbra is terjeszkedni akarnak a digitális tartalomszolgáltatás területén.

Arról, hogy változhat-e a közéleti műsorok hangvétele, Kotroczó Róbert hírigazgató azt írta: „A nézettségi adatokból és a megrendelésünkre készített felmérésekből egyértelműen az látszik, hogy a nézők értékelik a csatorna hiteles, tényalapú hírszolgáltatását, ezért ezen a jövőben sem szeretnénk változtatni”, és „mivel jelentős különbséggel elsők vagyunk a hírműsorok nézettségi versenyében, az RTL Klubnál fel sem merül, hogy csökkentsük a hírszerkesztőség költségvetését, és a műsoridő sem változik majd.” (Index)

Kapcsolódó
Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.