Eljutott a német viccoldalhoz is, hogy a magyar köztévének sikerült bekajálnia a muszlimofób szatírát

Vasárnapi hír volt, hogy a magyar köztelevízió benézett egy viccet: zökkenőmentesen átvették azt a szatirikus álhírt, miszerint egy német várost átneveznek az ott élő bevándorlók miatt Essenről Fastenre (azaz evésről böjtre) tekintettel a muszlimuk szent hónapjára a Ramadánra.

A magyar közszolgálati média abbéli nagy igyekezetében, hogy a nyugat-európai társadalmat egy széthulló világnak állítsa be, egy drezdai menekültállomáson történt verekedésről tudósított, és közben kitért a Noktara vicces posztjára, mint intő jel a muszlimizációra.

A Noktara magyar olvasói eljuttatták nekik az MTVA anyagát, amit ők jól meg is írtak ebben a cikkben, majd posztolták a gyűlöletkeltő magyar központi propagandán vihogó posztokat.

„Bennük is felvetődött a kérdés, hogy akik ezért felelősek, vajon egyszerűen annyira korlátoltak, hogy nem ismerik fel a viccet, vagy nem is akarják felismerni, és a cikküket tudatosan keverik propagandaként a többi hír közé” - írták a Noktara szerzői.

November végén 476 újság, rádió, tévécsatorna és internetes oldal ajándékozta oda magát nemzetstratégiai közérdekből az új fideszes médiaalapítványnak, az eddiginél is jobban a kormány felé hajlítva a magyar nyilvánosságot.

A 444 nem közpénzből működik, és szerencsére senki sem tud bennünket a Fidesznek ajándékozni.

A hosszú távú, biztos működéshez viszont a te segítségedre is szükségünk van. Idén 50 millió forintot szeretnénk olvasóinktól összegyűjteni, 36 millió már összejött, ezt nagyon köszönjük!

Hogy elérjük a kitűzött célt, kérjük támogasd rendszeresen a 444-et!

Kapcsolódó
Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.