A köztévének egy német viccoldal álhírével sikerült bemutatnia, hogy Németország iszlamizálódik

Az M1 nevű, a törvény szerint közszolgálati tévének számító csatornán 17 órakor lement egy pár perces riport arról, hogy verekedés volt két drezdai befogadóállomáson. (Itt látható 4:12 után.)

A téma, hogy – Magyarországgal ellentétben, ahol köztudottan soha senki sem verekszik – Nyugaton valaki balhézott, annyira lázban tartja a választások után is folyamatosan Európát elözönlő gonosztevőkkel és összeesküvés-elméletekkel ijesztgető közmédiát, hogy a nagy igyekezetben sikerült belevenniük a riportba egy német vicclap álhírét.

Fotó: MTVA

A bevallottan szatirikus álhíreket gyártó Noktara cikke arról szól, Essen (ami németül azt is jelenti, hogy „enni”) a ramadán miatt átnevezi magát Fastenre (ami böjtöt is jelent). Erről beszéltek az M1 riportjában, miután megemlítették, hogy „a német befogadóállomáson egyébként tekintettel vannak a muszlimok vallási szokásaira, ramadán idején például éjszaka kétszer is kapnak ételt”.

Ritka, amikor ennyire aktuális a mondás, hogy összenő, ami összetartozik.

November végén 476 újság, rádió, tévécsatorna és internetes oldal ajándékozta oda magát nemzetstratégiai közérdekből az új fideszes médiaalapítványnak, az eddiginél is jobban a kormány felé hajlítva a magyar nyilvánosságot.

A 444 nem közpénzből működik, és szerencsére senki sem tud bennünket a Fidesznek ajándékozni.

A hosszú távú, biztos működéshez viszont a te segítségedre is szükségünk van. Idén 50 millió forintot szeretnénk olvasóinktól összegyűjteni, 36 millió már összejött, ezt nagyon köszönjük!

Hogy elérjük a kitűzött célt, kérjük támogasd rendszeresen a 444-et!

Kapcsolódó
Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.