közszolgálati média

2020. március 17.
2020. február 11.
2019. május 7.
2018. december 19.
2018. augusztus 22.
2018. május 20.
2017. szeptember 27.
2016. február 3.

Ilyen Magyarországon soha nem fordulhatna elő: csődben a boszniai állami tévé



Már a közüzemi számlákat sem tudja fizetni a BHRT, nemhogy az ötmillió eurós tagdíjat az Európai Műsorszolgáltatók Szövetségének. A csatornát elvileg sugárzási díjból kéne fenntartani, de a lakosság fele ezt nem hajlandó befizetni Bosznia-Hercegovinában, ami az első európai ország lehet, ahol nem működik közszolgálati csatorna. (BalkanInsight)

2015. szeptember 28.

A közszolgálati média állapota egyetlen sokatmondó képen

hirado

A kormányközeli Századvég-közeli Habony Árpád gründoltat egy Orbán-közeli politológussal egy fiatalos kormánypárti hírportált > a fiatalos kormánypárti hírportál csináltat egy kutatást a kormánypárti kerítésépítésről a kormányközeli Századvég kedvenc közvélemény-kutatójával, a Kód intézettel > az egészet lehozza este az M1 Híradó. Kérdés?

2015. július 1.

Mától egy cég a közmédia összes vállalata

A Magyar Televízió, a Magyar Rádió és az MTI beleolvadt a Duna Televízióba. Az országgyűlés még decemberben történt az összeolvadásról. Azért nem új céget alapítottak, mert a beolvadás biztosítja, hogy ne jogutód nélkül szűnjenek meg a cégek. (MTI)

2015. május 13.
2015. március 21.
2015. január 6.
2014. november 26.
2014. október 5.
2013. november 24.
2013. november 7.

A görög rendőrség megrohanta a volt közszolgálati tévé épületét

A kormány júniusban zárta be az ERT közszolgálati tévét és bocsátotta el annak 2600 dolgozóját. Páran azóta tartották megszállva az épületet. A tiltakozók összecsaptak a rohamrendőrökkel, akik könnygázt is bevetettek. A környéket lezárták, de az ostrom hírére a tévéseket támogatók elkezdtek gyülekezni a székház előtt. (MTI)

2013. június 11.