Nem a mostani az első nagyobb hídösszeomlás Olaszországban, az elmúlt években több hasonló, bár kevésbé súlyos baleset is történt, amiket a Corriere gyűjtött össze.
2018. augusztus 14-én Genovánál összeomlott az A10-es autópályán lévő viadukt. Legalább 38 ember meghalt, autók zuhantak a mélybe. Még több áldozat is lehet, jelenleg is több százan dolgoznak a helyszínen.
2017. április 18-án kora délután Fossanóban szakadt le egy viadukt, amit a 90-es években építettek, és 2000-ben adtak át. Szerencsére senki sem volt a hídon, és amint tudták, hogy össze fog dőlni, nem is engedtek fel rá senkit.
Camerano és Ancona Sud között 2017. március 9-én omlott össze egy felújítás alatt álló híd ideiglenes állványa. A balesetben két ember meghalt, és kettő megsérült.
2016. október 28-án este egy kamion alatt omlott össze a híd, aminek a lábánál már pár órával korábban morajt jelentettek. A balesetnek egy halottja és négy sérültje volt.
Hosszan tartó rossz időjárásban, egy földcsuszamlásokkal teli időszakban 2015. április 10-én a Himera-viadukt egyik tartóoszlopa ledőlt az A19-es autópályán Palermo és Catania között.
2014. december 23-án, 3 hónappal a határidő előtt avatták fel a Scorciavacche-hidat Palermo és Agrigento között. Tíz nappal később részben egy kisebb földcsuszamlás miatt a híd beomlott, de az utat már december 30-án elővigyázatosságból lezárták.
2014. július 7-én négy ember megsérült, amikor összeroskadt a Lauricella-híd a 626-os út Ravanusa és Licata között.
2013. november 18-án áradás sújtotta Szardínia szigetét, emiatt omlott össze a híd Oliena és Dorgali települések között. Egy rendőr meghalt, és három társa megsérült, miközben egy mentőautót kísértek.
2013. október 21-ről 22-re virradóan Carascóban egy felhőszakadás alatt leomlott egy híd a Sturla folyó felett.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.