Magyarországon 2017 júliusa és 2018 júniusa között 18 millió, csaknem 6000 tonna fagyasztott pizza fogyott 8 milliárd forint értékben.
A Nielsen piackutató szerdai közleménye szerint az első félévvel zárult időszak fogyasztása az előző 12 hónaphoz képest értékében 17 százalékkal, mennyiségében 12 százalékkal nőtt. A forgalom egyenletesen nő, szezonalitást nem mutat, de területi különbségek megfigyelhetők, hiszen a forgalom 42 százalékát a főváros és környéke adja. A felmérés alapján a termékek 68 százalékát diszkontok és a szupermarketek értékesítik.
A Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője szerint a fagyasztott pizzák népszerűsége a kényelmi termékek iránti keresletet jelzi. A sajátmárkás készítmények forgalma tavaly utolérte a gyártói márkákét, mindkettőből kb. ugyanannyi fogyott a vizsgált időszakban.
Az OECD tavalyi, Obesity Update 2017 című tanulmánya szerint a fejlett országokban az elhízottak aránya az USA-ban, Mexikóban és Új-Zélandon a legmagasabb, Magyarország a dobogóról éppen lecsúszva a 4. helyen áll. (via MTI)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.