A robotpilóta átvette az irányítást a részeg sofőrtől, több rendőrkocsi kellett hozzá, hogy megállítsák a kocsit

Alexander Samek alighanem becsípett, mielőtt elaludt egy Tesla Model S volánjánál, a robotpilóta viszont folytatta az utat az autópályán, mintegy 70 mérföld/óra sebességgel.

A rendőrök látták, hogy a sofőr nincs ébren, és utánaeredtek. Gyorsan rájöttek, hogy ha az autó egyenletes sebességgel halad vonalon belül, az nem az öntudatlan sofőrnek köszönhető, de hiába szirénáztak, se a férfi, se az autopilóta nem hallgatott rájuk. Ezért elmésen taktikát váltottak: a kiérkező erősítéssel együtt besoroltak a jármű elé, amely reagált a forgalom változására, és szépen lelassult, majd leállt. Alexander Sameket felébresztették és őrizetbe vették.

Részegen vezetni természetesen illegális akkor is, ha van robotpilótánk. A Tesla érthetően elmagyarázza a vásárlóinak, hogy figyelniük kell az utat akkor is, ha átadják a vezetést a gépnek. Arról viszont már komoly viták folynak, hogy eleget tesz-e a Tesla a szolgáltatással való emberi visszaélés ellen.

Ebben a konkrét esetben még az is felmerült, hogy a robotpilóta vajon megmentette a sofőr életét, amikor nem engedte lehajtani az útról, vagy éppen azért aludt el a férfi, mert tudta, hogy megteheti? (Wired, Techspot)

November végén 476 újság, rádió, tévécsatorna és internetes oldal ajándékozta oda magát nemzetstratégiai közérdekből az új fideszes médiaalapítványnak, az eddiginél is jobban a kormány felé hajlítva a magyar nyilvánosságot.

A 444 nem közpénzből működik, és szerencsére senki sem tud bennünket a Fidesznek ajándékozni.

A hosszú távú, biztos működéshez viszont a te segítségedre is szükségünk van. Idén 50 millió forintot szeretnénk olvasóinktól összegyűjteni, 36 millió már összejött, ezt nagyon köszönjük!

Hogy elérjük a kitűzött célt, kérjük támogasd rendszeresen a 444-et!

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.