Nagy gondban van Habony volt lapja: alig férnek el a cikkek az állami hirdetésektől

Az év végére rendesen megszórják állami hirdetésekkel a Lokált. A Magyar Hang nézte át az ingyenesen terjesztett, kormánypárti újság pénteki számát: A 16 oldalas lapba csak két apró cikket tudtak bezsúfolni, az összes többi kellett a hirdetéseknek, a 15 oldalnyi hirdetésből pedig durván 13 oldalon állami cégek népszerűsítették magukat.

Az egyik cikk persze arról szólt, hogy „ellenzéki vandálok gyújtogattak Budapesten”, a másik pedig az  Andy Vajna rádiójában dolgozó műsorvezető, Cooky párizsi útjáról számolt be. 

A Lokált főleg a tömegközlekedési eszközök megállóiban terjesztik. Fotó: 444

A pénteki Lokálban a kormányzati kommunikációs központ három oldalon népszerűsíti a családokról szóló konzultációt, négy és fél oldalon a Magyar Villamos Művek (MVM) hirdet, és a Nemzeti Közművek is elköltött két és féloldalnyi közpénzt a lapnál. Egy oldalon hirdet még a Diákhitel Központ, de több mint fél oldalt foglalnak el a BKV hirdetései is. A Szerencsejáték Zrt. egy féloldalnyi hirdetést költött, és jutott némi hely a MÁV-nak is. Ezek mellett jutott egy kis hely  a piaci hirdetéseknek is: a Tesco címlapos hirdetésével indul a lap.

A Magyar Hang emlékeztet arra, hogy a 150 ezer példányban megjelenő és a budapesti tömegközlekedési eszközökön terjesztett Lokálban listaáron egy teljes oldalnyi hirdetés ára bruttó 2 millió 180 ezer 250 forint. EZ alapján úgy számolnak, hogy az állam pénteken 26 millió forintnál is többet költött el Habony Árpád volt lapjánál. 

A Lokál decemberig volt Habony Árpád nevén, amíg be nem szippantotta a  nemzetstratégiai jelentőségűvé minősített médiaholding.  

A teljes számot itt lehet megnézni