A kormány egy régi szlogenjét népszerűsíti újra 1,7 milliárdért

A 2018-as választás titkos története 84 színes oldalon.
Megveszem

Még decemberben derült ki, hogy újabb médiakampányra készül a kormány 1,7 milliárd forintért, most a Magyar Idők „megtudta”, hogy mi is az üzenet:

„Magyarország jobban teljesít”..

Igen, az, amivel a 2014-es választási kampányra fordultak rá, és azóta is használja a Fidesz.  

A kormánylap szerint a „kommunikáció során több, kiemelt új intézkedés mellett az ország által elért legfontosabb eredményeket mutatják be. Többek között szó lesz a minimálbér és a garantált bérminimum újabb nyolcszázalékos emeléséről, arról, hogy 2010 óta megduplázódott a dolgozóknak adható legkisebb bér”. Állítólag azt is hangsúlyozzázk majd, hogy miközben minden pompásan alakul, „még távol vagyunk a kitűzött céloktól”. 

Amikor az ország járványellenes intézkedésekre vár, a kormány saját hatalmának bebetonozását tartja a legfontosabbnak. Ezermilliárdos közvagyon ellopásának legalizálása, ideológiai hadviselés a szexuális kisebbségekkel szemben, a választási törvény sokadik megváltoztatása, az ellenzéki együttműködést megakadályozandó... és lesz itt még ötlet. Tavasszal a rendkívüli intézkedések bevezetésének napján megszállták az Indexet. Most mi következik? Addig támogasd a szabad sajtót, amíg lehet! Lépj be a Körbe, vagy támogasd bármekkora összeggel a 444 szerkesztőségét!

Kapcsolódó
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.