A Fiji Water Girl, azaz a hoszteszként dolgozó Kelly Steinbach a Golden Globe-gálán lett híres, miután kiderült, hogy tulajdonképpen végigphotobombolta a sztárok vörösszőnyeges fotóit:
a Fiji Water nevű ásványvízmárka hoszteszeként olyan jól helyezkedett, hogy a legtöbb, hírességről készült képen ott szerepel.
A képei bejártak a világsajtót, ezzel pedig nem csak ő került reflektorfénybe, hanem az ásványvizes cég is, amely ekkora brandelésre valószínűleg nem számított a gála előtt.
Nos, Kelly Steinbach a héten beperelte a Fiji Watert, mondván, hogy az engedélye nélkül építettek marketingkampányt a hirtelen jött hírnevére.
A hosztesz azt kifogásolta, hogy a fotóit és az arcát felhasználva reklámozta a cég a termékét. Ehhez ugyan aláírattak vele valamiféle papírt, de Kelly Steinbach és az ügyvédje most azt mondja, hogy ezzel a lány nem egyezett bele a képmása és a hírneve hasznosításába, a beleegyezés hamis, mert nyomást gyakoroltak rá.
A promólány úgy véli, a cég 12 millió dolláros brandértékhez jutott az ő hírneve által, és ezzel megsértették a “érzéseit”, valamint a szakmai hírnevét.
A cég szerint az egész per komolytalan, a Golden Globe-gála után ők leültek tárgyalni a hosztesszel, és “bőkezű” egyezséget kötöttek, amelyet most Steinbach szerintük otrombán megszegett. Az igazukat pedig majd a bíróságon bizonyítják. (Hollywood Reporter)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.