"Szinte pontosan egy évvel ezelőtt vette észre a Forbes olvasója, hogy alig 1 másodpercre felvillanó reklámokat mutatott a nézőknek Andy Vajna állami hitelből megvett propagandatévéje", írtuk szinte pontosan 17 hónapja. Azóta sok minden változott, a TV2-t például a napokban került évekkel ezelőtt egy húszmilliárdos hitelt felvevő cinkotai cég érintésével Mészáros Lőrinc köreihez.
Az agymosós pillanatreklámok azonban maradtak. Ezúttal a mi olvasónk, Péter vette észre, hogy egy Lenor-reklám közben a reklámok között egy pillanatra a kormányzati médiakonglomerátum internetes csúcskiadványa, az Origo logója villan fel. Mint írta, már csütörtökön is feltűnt neki a TV2 csoporthoz tartozó Mozi+ csatornán a jelenség.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.