Origo-hirdetéssel mossák a nézők agyát a TV2-n

Szavazz az elmúlt 7 év 7 legjobb cikkére!

"Szinte pontosan egy évvel ezelőtt vette észre a Forbes olvasója, hogy alig 1 másodpercre felvillanó reklámokat mutatott a nézőknek Andy Vajna állami hitelből megvett propagandatévéje", írtuk szinte pontosan 17 hónapja. Azóta sok minden változott, a TV2-t például a napokban került évekkel ezelőtt egy húszmilliárdos hitelt felvevő cinkotai cég érintésével Mészáros Lőrinc köreihez

Az agymosós pillanatreklámok azonban maradtak. Ezúttal a mi olvasónk, Péter vette észre, hogy egy Lenor-reklám közben a reklámok között egy pillanatra a kormányzati médiakonglomerátum internetes csúcskiadványa, az Origo logója villan fel. Mint írta, már csütörtökön is feltűnt neki a TV2 csoporthoz tartozó Mozi+ csatornán a jelenség.

Vannak olyan időszakok, amikor kulcsfontosságú, hogy mindenki gyorsan megbízható információkhoz juthasson. Mi a 444-nél minden nap ezen dolgozunk.

Amennyire tőlünk telik, igyekszünk segíteni eligazodni ebben a gyorsan változó, bizonytalan helyzetben.

De ehhez nekünk is szükségünk van a ti segítségetekre. A lap már eddig is csak a ti támogatásotokkal tudott működni, és a most következő időszakban ez várhatóan még inkább így lesz. Ahogy lelassul a gazdaság és az élet, teljesen érthető módon kevesebb lesz a hirdetés is.

Nekünk viszont most kell a legjobban teljesítenünk, amikor a legnagyobb szükségetek lehet ránk. Hogy a legpontosabb információk birtokában tudjatok döntést hozni a saját életetekről, egészségetekről, biztonságotokról.

Ezért arra kérünk, hogy ha teheted, támogasd a munkánkat. Akár néhány száz forint is számít.

Koronavírus Hírek, háttér
Kapcsolódó
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.