Origo-hirdetéssel mossák a nézők agyát a TV2-n

2019 április 19., péntek 18:25
307

"Szinte pontosan egy évvel ezelőtt vette észre a Forbes olvasója, hogy alig 1 másodpercre felvillanó reklámokat mutatott a nézőknek Andy Vajna állami hitelből megvett propagandatévéje", írtuk szinte pontosan 17 hónapja. Azóta sok minden változott, a TV2-t például a napokban került évekkel ezelőtt egy húszmilliárdos hitelt felvevő cinkotai cég érintésével Mészáros Lőrinc köreihez.

Az agymosós pillanatreklámok azonban maradtak. Ezúttal a mi olvasónk, Péter vette észre, hogy egy Lenor-reklám közben a reklámok között egy pillanatra a kormányzati médiakonglomerátum internetes csúcskiadványa, az Origo logója villan fel. Mint írta, már csütörtökön is feltűnt neki a TV2 csoporthoz tartozó Mozi+ csatornán a jelenség.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt