10 milliárdos keretszerződést húzott be a Fidesz kedvenc reklámosa

A 2018-as választás titkos története 84 színes oldalon.
Megveszem

Balásy Gyula két cége nyerte meg a Turisztikai Ügynökség 10 milliárdos keretszerződését - írja a hvg.hu. Az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetmény szerint a New Land Media Kft. és a Media Dynamics Kft. nyerte el a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség 10 milliárd forint értékű, „médiaügynökségi és kutatási feladatok ellátására” kötött keretszerződését. Ez annyit tesz, hogy évente 9 kampányt kell lebonyolítaniuk, hármat belföldön, hatot külföldön. Egy kampány átlagosan minimum 4, maximum 8 hétig tart.

A külföldi célpiacokat is meghatározza a kiírás: Európa, kiemelten: Egyesült Királyság, Spanyolország, Németország, Olaszország, Franciaország, Ausztria, Lengyelország, Csehország, Románia, Szlovákia, Hollandia, Izrael, Kína, Oroszország, Amerikai Egyesült Államok, Kanada.

Egyéb potenciális célpiac lehet: Dánia, Norvégia, Finnország, Svédország, Törökország, Svájc, Írország, India és az Öböl-menti országok (főként az Egyesült Arab Emírségek és Katar). (hvg.hu)

Amikor az ország járványellenes intézkedésekre vár, a kormány saját hatalmának bebetonozását tartja a legfontosabbnak. Ezermilliárdos közvagyon ellopásának legalizálása, ideológiai hadviselés a szexuális kisebbségekkel szemben, a választási törvény sokadik megváltoztatása, az ellenzéki együttműködést megakadályozandó... és lesz itt még ötlet. Tavasszal a rendkívüli intézkedések bevezetésének napján megszállták az Indexet. Most mi következik? Addig támogasd a szabad sajtót, amíg lehet! Lépj be a Körbe, vagy támogasd bármekkora összeggel a 444 szerkesztőségét!

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.