Balásy Gyula két cége nyerte meg a Turisztikai Ügynökség 10 milliárdos keretszerződését - írja a hvg.hu. Az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetmény szerint a New Land Media Kft. és a Media Dynamics Kft. nyerte el a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség 10 milliárd forint értékű, „médiaügynökségi és kutatási feladatok ellátására” kötött keretszerződését. Ez annyit tesz, hogy évente 9 kampányt kell lebonyolítaniuk, hármat belföldön, hatot külföldön. Egy kampány átlagosan minimum 4, maximum 8 hétig tart.
A külföldi célpiacokat is meghatározza a kiírás: Európa, kiemelten: Egyesült Királyság, Spanyolország, Németország, Olaszország, Franciaország, Ausztria, Lengyelország, Csehország, Románia, Szlovákia, Hollandia, Izrael, Kína, Oroszország, Amerikai Egyesült Államok, Kanada.
Egyéb potenciális célpiac lehet: Dánia, Norvégia, Finnország, Svédország, Törökország, Svájc, Írország, India és az Öböl-menti országok (főként az Egyesült Arab Emírségek és Katar). (hvg.hu)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.