10 milliárdos keretszerződést húzott be a Fidesz kedvenc reklámosa

Balásy Gyula két cége nyerte meg a Turisztikai Ügynökség 10 milliárdos keretszerződését - írja a hvg.hu. Az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetmény szerint a New Land Media Kft. és a Media Dynamics Kft. nyerte el a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség 10 milliárd forint értékű, „médiaügynökségi és kutatási feladatok ellátására” kötött keretszerződését. Ez annyit tesz, hogy évente 9 kampányt kell lebonyolítaniuk, hármat belföldön, hatot külföldön. Egy kampány átlagosan minimum 4, maximum 8 hétig tart.

A külföldi célpiacokat is meghatározza a kiírás: Európa, kiemelten: Egyesült Királyság, Spanyolország, Németország, Olaszország, Franciaország, Ausztria, Lengyelország, Csehország, Románia, Szlovákia, Hollandia, Izrael, Kína, Oroszország, Amerikai Egyesült Államok, Kanada.

Egyéb potenciális célpiac lehet: Dánia, Norvégia, Finnország, Svédország, Törökország, Svájc, Írország, India és az Öböl-menti országok (főként az Egyesült Arab Emírségek és Katar). (hvg.hu)

Vannak olyan időszakok, amikor kulcsfontosságú, hogy mindenki gyorsan megbízható információkhoz juthasson. Mi a 444-nél minden nap ezen dolgozunk.

Amennyire tőlünk telik, igyekszünk segíteni eligazodni ebben a gyorsan változó, bizonytalan helyzetben.

De ehhez nekünk is szükségünk van a ti segítségetekre. A lap már eddig is csak a ti támogatásotokkal tudott működni, és a most következő időszakban ez várhatóan még inkább így lesz. Ahogy lelassul a gazdaság és az élet, teljesen érthető módon kevesebb lesz a hirdetés is.

Nekünk viszont most kell a legjobban teljesítenünk, amikor a legnagyobb szükségetek lehet ránk. Hogy a legpontosabb információk birtokában tudjatok döntést hozni a saját életetekről, egészségetekről, biztonságotokról.

Ezért arra kérünk, hogy ha teheted, támogasd a munkánkat. Akár néhány száz forint is számít.

Koronavírus Hírek, háttér
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.