10 milliárdos keretszerződést húzott be a Fidesz kedvenc reklámosa

Balásy Gyula két cége nyerte meg a Turisztikai Ügynökség 10 milliárdos keretszerződését - írja a hvg.hu. Az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetmény szerint a New Land Media Kft. és a Media Dynamics Kft. nyerte el a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség 10 milliárd forint értékű, „médiaügynökségi és kutatási feladatok ellátására” kötött keretszerződését. Ez annyit tesz, hogy évente 9 kampányt kell lebonyolítaniuk, hármat belföldön, hatot külföldön. Egy kampány átlagosan minimum 4, maximum 8 hétig tart.

A külföldi célpiacokat is meghatározza a kiírás: Európa, kiemelten: Egyesült Királyság, Spanyolország, Németország, Olaszország, Franciaország, Ausztria, Lengyelország, Csehország, Románia, Szlovákia, Hollandia, Izrael, Kína, Oroszország, Amerikai Egyesült Államok, Kanada.

Egyéb potenciális célpiac lehet: Dánia, Norvégia, Finnország, Svédország, Törökország, Svájc, Írország, India és az Öböl-menti országok (főként az Egyesült Arab Emírségek és Katar). (hvg.hu)

Ha csak 300 forinttal támogatna bennünket...

... mindenki, aki ezt az üzenetet látja, akkor néhány nap alatt összejönne a szerkesztőség éves költségvetése. A 444 hosszú távú, stabil működése rajtad múlik. Olyanokon, akik hajlandóak a saját pénzükből áldozni, hogy Magyarországról ne tűnjön el a független újságírás. Ha szeretnéd, hogy a 444 oknyomozásai, elemzései és videói továbbra is a lehető legtöbb emberhez eljussanak, akkor támogasd a szerkesztőséget, akár csak egy kávé árával is!

Egyszeri bankkártyás támogatás

Havi rendszeres támogatás (PayPal)

További támogatási lehetőségek.

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.