A Coca-Cola és a magyar kormány kéz a kézben mennek előre a minél nagyobb publicitás felé. Az azonos nemű párokat ábrázoló üdítős plakátoknak először a fideszes média csinált hírverést, majd a párt homofóbiaügyi szakembere, Boldog István jelentette be, hogy megvonja magától a kólát.
A pártközpont nem állt ki teljes mellszélességgel a képviselő mellett, hiszen mindössze annyit reragáltak: „Magyarország szabad ország, ezért mindenki szabadon eldöntheti, hogy iszik-e Coca Cola-t.”
Alföldi a maga részéről nem sok kólát iszik, de ezzel a hőbörgéssel sikerült elérni, hogy az ország egyik legértékesebb híressége ingyen reklámozza a márkát. A rendező ugyanis Facebook-oldalán ismételte el a kampány szlogenjét (A szerelem, az szerelem!”), és megdicsérte a plakátokat.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.