Magukat "hazafinak" nevező homofób fiatalok rongáltak plakátokat Budapesten

Szép és váratlan győzelmet aratott a PC-kultúra: még a Coca-Cola plakátjait letépő, magukat "hazafinak" nevező fiatalok is arról írnak, hogy az üdítőgyártó "LMBTQP+ reklámkampányt" folytat. Ünnepelni való több nagyon nincs a dologban, a fiatal vandálok ugyanis utcai hirdetőtáblák szétverésével fejezték ki a homoszexualitással kapcsolatos, nem megengedő véleményüket.

Mint írták, "belekezdtek az utcák mentális mocskának eltakarításába". Mindezt videón is rögzítették, tárgyi bizonyítékát adva garázdaságuknak - bár arra azért figyeltek, hogy az arcukat eltakarják.

Emellett arra biztatják olvasóikat és támogatóikat, hogy adják meg személyes adataikat a Citizengo nevű, erősen jobboldali kötődésű petíciós oldalnak.

Vannak olyan időszakok, amikor kulcsfontosságú, hogy mindenki gyorsan megbízható információkhoz juthasson. Mi a 444-nél minden nap ezen dolgozunk.

Amennyire tőlünk telik, igyekszünk segíteni eligazodni ebben a gyorsan változó, bizonytalan helyzetben.

De ehhez nekünk is szükségünk van a ti segítségetekre. A lap már eddig is csak a ti támogatásotokkal tudott működni, és a most következő időszakban ez várhatóan még inkább így lesz. Ahogy lelassul a gazdaság és az élet, teljesen érthető módon kevesebb lesz a hirdetés is.

Nekünk viszont most kell a legjobban teljesítenünk, amikor a legnagyobb szükségetek lehet ránk. Hogy a legpontosabb információk birtokában tudjatok döntést hozni a saját életetekről, egészségetekről, biztonságotokról.

Ezért arra kérünk, hogy ha teheted, támogasd a munkánkat. Akár néhány száz forint is számít.

Koronavírus Hírek, háttér