Ismét működik az online és az automatás jegyvásárlás, írja szerkesztőséngünkhöz eljuttatott közleményében a MÁV. Mint írják, negyed 11-re sikerült megjavítani a rendszert, amely reggel óta az adatbáziskezelő rendszer leállása miatt nem működött.
Átmenetileg sem a jegyautomatákból, sem az interneten nem lehetett jegyet váltani, sőt, a már megvásárolt jegyeket sem lehetett átvenni.
A MÁV tájékoztatása szerint azokat az utasokat, akik a jegyértékesítő rendszer hibájából nem tudtak jegyet venni, azokat nem bírságolják, már amennyiben igazolni tudják, hogy próbálkoztak. Ez utóbbiról azt írták, hogy "amennyiben az utasok az automatás, illetve az internetes jegyváltás meghibásodása miatt nem tudták átvenni menetjegyüket, az utazásuk megkezdésétől számított 15 napon belül, utólag igazolhatják az érvényes menetjegy meglétét. Ehhez a vonaton a jegyvizsgálók által kiállított jegyzőkönyv (ún. utasleadási lap) sorszámát és a vásárlási azonosító adataikat (felhasználói név, jegyvásárlás időpontja) kell elküldeni az ügyfélszolgálat elérhetőségeinek egyikére".
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.