A Magyar Nemzet főszerkesztője szerint technikai hiba volt csak a cikk, amiben Borkai lemondását követelték

2019 október 11., péntek 16:28
507

Este megjelent, majd eltűnt egy névtelen véleménycikk a Magyar Nemzetről. Abban a Borkai Zsolt távozását követelték. Ennyi volt az egész:

„Borkai Zsolt leborított egy szekérderéknyi rajzszöget, és most arra kényszeríti saját családját és politikustársait, hogy bekötött szemmel, mezítláb sétálgassanak.

Könnyen elkerülhető lett volna ez a helyzet. Már napokkal ezelőtt le kellett volna mondania.

Ui: Egy ország ért egyet Tarlós Istvánnal.”

A HVG felhívta Ballai Attilát, a Magyar Nemzet hivatalos főszerkesztőjét, aki azt mondta: a cikk egy kolléga véleménye volt, nem szerkesztőségi álláspont, technikai hiba miatt élesedett ki, ezért vonták vissza.

Borkai Zsolt, a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) elnöke (k) a Fővárosi Közgyűlés ülésén a Városháza dísztermében 2017. február 22-én. Fotó: Szigetváry Zsolt/MTI

A Magyar Hang éppen előtte arról írt, hogy válságtanácskozás van a Fidesznél, mert a belső mérések szerint országos hatása van a Borkai-ügynek, és a KESMA alakítása mellett abból is látszott is a kapkodás, hogy – az egész hétre szabadságra menő – Borkaiék meghirdettek egy sajtótájékoztatót, majd röviddel később lefújták. Az ellenzéki polgármesterjelölt szerint Borkai újra megfutamodott.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt